Selecteer een pagina

De motto’s van OnderwijsMedia

Bij OnderwijsMedia werken we aan de hand van vijf motto’s.
Dit heeft zich bewezen in de praktijk en op deze manier werken we samen aan het beste resultaat.

  1. Advies op basis van onderzoek

Of in het Engels: evidence based. De resultaten van de Onderwijs Media Monitor vormen de basis van onze aanpak. Hoe objectiveer je je mediakeuze? Welke media passen het beste bij jouw doelstellingen? Wij helpen je daar op een transparante manier mee.

  1. De kracht van content

Wij geloven in de kracht van content. Jouw boodschap in de juiste context. Dat noemen we contextuele communicatie. De boodschap is hierdoor gerichter en effectiever. NPO en NRC deden hier al onderzoek naar.Samen met de OnderwijsRedactie (content-experts) helpen we je, van concept en creatie van een actie tot aan complete campagnes.

  1. Een uitgekiende mediamix

Een uitgekiende mediamix betekent dat we altijd op zoek zijn naar de juiste middelen-mix passend bij jouw doelstelling en jouw doelgroep. Hierbij zoeken we altijd de combinatie tussen offline en online. Printmedia is in het onderwijs een belangrijk medium en wordt versterkt door online media.

  1. Voortdurend en verhalend

Resultaten haal je niet met een enkele communicatie-actie maar door campagnematig te werk te gaan. Verhalende content zorgt ervoor dat je de onderwijsprofessional raakt met inhoud.

  1. Partnerships; mediapartners en opdrachtgevers

Samen bereiken we meer! Misschien wel ons belangrijkste motto. Bij OnderwijsMedia koppelen we organisaties op basis van doelstelling en context aan elkaar. Op deze manier hebben we hebben we al veel mooie partnerships tot stand gebracht.

Wil je meer informatie weten over onze aanpak? Neem dan gerust contact met ons op.